Сайт Витвицького ліцею                                                                                      
Меню сайту
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Біологія

21.04 - Тема. Мислення та свідомість. (Дом.завд.прочитати параграф);

23.04 - Тема. Мова. Навчання та пам’ять.(Дом.завд. Лабораторне дослідження «дослідження різних видів пам’яті, прочитати парагра);

Основи здоровя

21.04 - Тема. Правова  відповідальність і закони України. Права, обов»язки і правова відповідальність неповнолітніх. (Дом.завд. продовжити вивчати закони України);

Трудове навчання

24.04 - Економічне обгрунтування виробу. 

Математика

Квадратний тричлен, та його корені. Параграф 20, № 802, 804, 806. 

Многокутник вписаний та описаний. Площа прямокутника. Параграф 20, 21 № 981, 1008, 1015(1).

Українська мова

13.04. Параграф 34 с. 194 Вправа  391, 392.

14.04. Параграф 35 с. 197-198 вправа 401, 405

21.04. Параграф 36. Вправа 407 (тести) с.199.

Українська література

13.04 Володимир  Дрозд “Білий кінь Шептало” c.177-184

15.04 c. 185-186 тести (письмово)

22.04. Юрій Винниченко «Місце для дракона». Повість-казка.

Фізична культура

 

79

13.04

Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Тематична: передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Хл- 5-4-3 р.Дів- 4-3-2р. Нижня пряма та бокова подачі. Навчальна гра за спрощеними правилами.

80

15.04

Легка атлетика . Профілактика травматизму під час занять легкою атлетикою. Значення занять фізичною культурою та спортом для підтри­мання розумової працездатності. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м. Метання м'ячів різного діаметру на дальність. Ігри.

81

16.04

Рівномірний біг 1000м. Підготовчі вправи, ходьба на носочках, п’яточках, зовнішній, внутрішній частині стопи. Загально-розвиваючі вправи. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. з низького старту. Стриб­ки у довжину з місця. Метання м'ячів різного діаметру на дальність. Гра.

82

22.04

Особливості бігу на короткі, середні та довгі дистанції. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60 м. Стрибки у довжину з місця. Ігри  та  естафети за вибором учнів. Силові вправи для зміцнення м’язів ніг.

83

23.04

Зовнішні ознаки, стадії та біологічне значення втоми. Різновиди ходьби та бігу. Загально-розвиваючі вправи. Спеціальні вправи для метання. Метання м'ячів різного діаметру на дальність. Рівномірний біг до 1000 м (дівчата) і до 1500 м (хлопці). Вправи для відновлення дихання. Ігри за вибором.

Географія

23.04 - Розміщення населення на Земній кулі та в Україні. Вивчити параграф 52. 

Зарубіжна література

Контрольна робота №6. Література ХХ-ХХІ століть. У пошуках себе і високого польоту (твір).

Завдання на тиждень з 27-30 квітня

Інформатика (2 год.)

27.04-29.04 - Відображення малюнків із зовнішніх файлів. Опрацювати параграф 6.8. с.225-226.

30.04 -  Виконати Практичну роботу №13 с.228. Відображення малюнків із зовнішніх файлів. Повторити параграф 6.8. с.225-226.

Фізика

Опрацювати Параграф 34, розв‘язати вправа 34 (№ 1,4,6).

Історія України

28.04 – Розвиток музичного мистецтва. Вивчити параграф 41 п.3. Дати відповіді на запитання.

Географія

27.04 - Класифікація міст. Урбанізація.  Вивчити параграф 53. Дати відповіді на запитання с. 263.

Німецька мова

Тема:Клімат Німеччини.

1)Впр.23.ст.135 (чит.)

2)Завд. після тексту писати

3)Слова ст.139(повт.)

Англійська мова

Тема:Британські газети і журнали.

1) Повторити слова ст.189

2)Вправа 1 ст.191 (пис.)

3)Вправа 2 ст.192 (пис.)

4)Вправа 3 ст.192 (усно)

Математика

Квадратний тричлен, та його корені. Параграф 20, № 807, 808. 

Площа паралелограма. Параграф 22, № 1049(а), 1051(а), 1071(1).

Хімія

Розв’язування задач за рівняннями хімічних реакцій. Повторити  §31. Вправи7, 12, с. 168.

Біологія

28.04 - Тема. Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини.(Дом.завд., Дослідницький практикум «Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту»

30.04 - Тема. Сон .Біоритми. (Дом.завд.прочитати параграф);

Основи здоровя

28.04 - Тема. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією.(Дом.,завд. Прочитати параграф);

Географія

30.04 - Вплив урбанізації на розселення населення.  Вивчити параграф 54. Заповнити таблицю с.269.

Трудове  навчання

30.04

Види підліткового та юнацького одягу. Розміри одягу, їх визначення. Джинси та штани, різниця між ними.

 Завдання на тиждень з 04-08 травня

Інформатика (2 год.)

04.05-06.05 - Розв'язування компетентнісних задач. Опрацювати параграф 8.1. с.266-271.

07.05-08.05 - Повторити параграф 8.1. с.266-271. Виконати завдання с. 272(5). 

Хімія

Виконати контрольну роботу з теми «Основні класи неорганічних сполук».

Виконані проктичні і контрольну роботу відправити мені в електронному виді на ел. пошту (oulianivna@gmail.com) або Viber(+380671158476) на протязі тижня (до 08.05.2020)

Музичне мистецтво

05.05

8

Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві

Підручник с.164-175

08.05

8

Реалістичний стиль в музичному мистецтві

Підручник с.176-180.

Географія

04.05 -  Етноси та нації. Вивчити параграф 55. Дати відповіді на запитання с.274. та заповнити таблицю 16 і надіслати на вайбер.

Історія України

05.05 – Козацькі літописи XVII-XVІІІ ст. як історичні джерела.  Опрацювати параграф 42.

Всесвітня історія

08.05 – Англійські колонії в Північній Америці. Параграф 25. Дати відповіді на запитання 1- 8 ст. 222.

Фізика

Прошу пройти тестування за наступним посиланням:

https://naurok.com.ua/test/robota-ta-potuzhnist-elektrichnogo-strumu-369599.html

перейшовши за посиланням, знайдіть розділ «Тестування» зареєструйтесь, пройдіть тест, зробіть скріншот або фото висвітленого результату з оцінкою і надішліть на адресу: yusyps2020@ukr.net

Відповіді надіслати до 08.05.2020

Основи здоров’я

05.05 - Тема. Захист від кримінальних небезпек. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність.( Д/з. прочитати параграф,практичні роботи з основи здоров’я  «Профілактика і запобігання від коронавірус»).

Біологія

04.05 -  Контрольна робата.

Тема: «ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ »

Тестові завдання з однією правильною відповіддю.

1. Укажіть характеристики умовних рефлексів:

а) видові;

б) індивідуальні;

в) постійні;

2. Укажіть сигнал, який людина визначає за смисловим значення:

            а) звук;

            б) світло;                    

            в) слово;

            г) температура;

3. Виберіть вид пам’яті, яка забезпечує запам’ятовування, зберігання та відтворення рухів:

а) моторна;

б) емоціональна;

в) образна;

г) змістова;

4. Позначте півкулю головного мозку людини, у якій розташований центр керування письмом:

а) ліва;

б) права;

в) обидві півкулі;

5. Укажіть тип біоритмів, до яких належить ритм «сон-активність»:

а) секундний;

б) хвилинний;

в) добовий;

г) сезонний;

6. Виберіть вид пам’яті, відповідальної за пережиті почуття:

а) словесно-логічна;

б) образна;

в) моторна;

г) емоційна.

Доповніть незакінчене речення.

1. Спадкові рефлекси, які майже не змінюються протягом життя людини, називаються ____________________________________________________________________________;

2. Стійке закріплення в корі великих півкуль певної послідовності умовних рефлексів – це _____________________________________________________________________________;

3. Перша сигнальна система – це інформація у вигляді ______________________________;

4. Закріплення в пам’яті певних знань – це ________________________________________;

Установіть відповідність між частинами півкуль та їх функціональною спеціалізацією:

А ліва півкуля           1 конкретне образне мислення, емоційність сприйняття

Б права півкуля        зона шкірної та суглобної чутливості

                                   3 аналітична діяльність, логічне мислення

                                   чутлива зона

А(______); Б(____);

Установіть відповідність між властивостями НС та типами ВНД людини:

А сангвінік                1 сильний, неврівноважений, нестримний тип

Б флегматик             2 слабкий тип

В холерик                  3 сильний, врівноважений, інертний, спокійний тип

Г меланхолік             4 сильний, врівноважений, слабкий тип

                                   сильний, врівноважений, рухливий, жвавий тип

А(____);Б(_____);В(_____);Г(_____);

Установіть відповідність між видами пам’яті та характером цілей діяльності:

А рухова(моторна)               1 зберігає пережиті почуття

Б образна                              2 збереження прочитаних або почутих думок

В емоційна                            3 є зорова, слухова, смакова, нюхова

Г словесно-логічна              4 запам’ятовування  та відтворення рухів

                                               забезпечує тривале збереження інформації

А(_____); Б(_____); В(_____); Г(____);

07.05 - Тема. Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної сикреції. (Д/з.прочитати параграф).

Математика

Рівняння, які зводяться до квадратних. Параграф 21, № 834. 

Площа трикутника. Параграф 23, № 1098(1), 1106(1), 1107(1).

Трудове навчання

08.05

Технологія догляду за одягом. Засоби догляду. Добір засобів догляду за одягом.

Українська мова

27.04. Параграф 36 с.201. Вправа 409.

28.04. Параграф 36 с.204. Вправа 415.

04.05. Параграф 37. Вправа 420 (усно)

05.05. с.211 Вправа 425

13.05. Повторити параграф 12 с. 72. Вправа 148.

14.05. Повторити параграф 14. Вправа 160.

Українська література

27.04. "Місце для дракона" с. 196-200

29.04. "Місце для дракона" с. 200-207

04.05. Валентин Чемерис "Вітька +Галя" с.208-216 читати.

06.05. Читати с. 216-223

11.05. Читати с. 223-233.

13.05.Характеристика образів.

18.05. Повторити вивчене.

 Німецька мова

Тема:Наша мальовнича Україна.

1)Слова с.155-156

2)Впр.2 с.141-142(чит.)

3)Вправа 3,с.143 (пис.,виправити твердження)

 Англійська мова

Тема:Що ми читаємо?

1)Впр.5,6(с.193)(пис.)

2)Вправа 7 ст.193 (усно)

3)Вправа 1 ст.194(усно)

4)Вправа 3 (а,б) ст.195 (пис.)

Географія

07.05 -  Етнічний склад населення України. Вивчити параграф 56. Дати відповіді на запитання с.279.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту